onsdag, oktober 01, 2008

Maken hemma hel och hållen!

Igår, efter en mera lagom brådis arbetsdag, åkte jag till ridskolan. De hade satt upp nya stiliga speglar på väggen så man ska kunna se hur ens sits ser ut - vilket kan bli en skrämmande upplevelse!

Vi skulle galoppera idag, men jag lyckades bara få till det en gång på min kuse.
Men jag var glad ändå - fick till en fantastisk tölt istället. Och efteråt fikade HELA gruppen! Det är inte var dag! Åkte hem och hann precis få i mig lite mat och kaffe innan det var dags att hämta maken på Norsk Hydro i Kungälv.

Var kommer den där "komma iväg"-kvarten ifrån? Man tänker "nu åker jag" och när man väl sitter i bilen, har det plötsligt gått en kvart! Det tar inte en kvart att gå från huset till bilen. Hmm, måste vara någon slags tidswarp.

Nå, maken hade haft det bra på Island, med mycket tölt och galopp. Skritt och voltarbete är för mesar tycker nog islänningarna. Fick se lite fina bilder med pållar i alla kulörer framför dimbankar runt iskändska snöklädda fjäll. Skönt att ha honom hemma igen!

Inga kommentarer: