torsdag, oktober 16, 2008

Med röd näsa i solen!

Här är det bus på gång! Alla våra pållar i full galopp!

En droppe.

Svampar och små - ja, vaddå?

Hus i höst.

Violerna har hållit ut länge i år.



ZollyBolly i höstlig mark.

ZollyBolly tar igen sig.

Idag liksom igår var jag hemma från jobbet i sällskap med min förkylning. Nu har i alla fall värsta rinnsnuvan lagt sig. Vädret var vackert, så jag dristade mig ut med min nariga röda nos ut i solen, med lite lunchhö åt pållarna. Mörka regnmoln och bländande solsken och vid horisonten skogen som växlar i grönt, rött, gult och orange!

Så det fick ju bli en liten foto-expedition. Var helt utmattad efter 20 minuter synnerligen stillsam promenad på hemmanet ... men den lantliga luften här gör susen för torra och trötta små luftrör!

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..Du är värre än visa män,pojkar.Japp.Du står upp ,du står upp,du rider,tar promenix,tar hand om Älgen,Går omkring å vickar på dina fasta skinkor=)Vet du va,,LAMBI lär inte kursa*LER*Det är ju bra;)Yrv...

Anonym sa...

Lantluft,,det gör susen för kropp å själ/K.