torsdag, augusti 21, 2008

Tokig torsdag

Betfor är gott!

Att vi originalare var på utbildning hela tisdagen gjorde att dagarna efter blev hysteriska! Att vi skulle på utbildning var förstås allom bekant - men varför planera efter det?


Så jag knåpade med knepiga HTML-mail och några andra saker som dök ner som blixt från klarblå himmel, fastän jag hade sagt att jag behövde hela veckan till HTML-mailet. Men vem bryr sig om vad en originalare säger? Nå, jag hann det jag skulle, men fick klagomål i 26 punkter från kundén. De mesta handlar om tekniska begränsningar som jag ändå inte kan göra något åt. Men hon ville gärna att jag gjorde det ändå ...


Efter en sådan dag vill man helst bara slappa i soffan och det är otroligt träligt att ta sig ut till pållarna. Maken och jag red kadrilj i onsdags! Dvs man "speglar" varandras ridvägar vilket ställer krav på att man rider ungefär lika fort. Saga var lite nipprig och vi hade inte vunnit några priser för vår kadrilj - men kul var det!

Idag torsdag gick vi bara en promenad på en fin skogsväg intill. Saga nipprade inte alls. Hon är lustig.

Inga kommentarer: