måndag, februari 23, 2009

Manic monday

Maken var ledig idag. Själv trodde jag jag var sen till produktionsmötet vi har varje morgon nuförtiden. Jag tycker om att vi har dem, så då vill man ju gynna företeelsen genom att vara på plats då! Vägen full av "mögelhallon" - japp, de som kör 10-20 km under hastighetsgränsen. Så frustrerande! Men väl på plats var det inget möte förrän senare.

Men morgonens grinighet hängde i hela dagen. Kanske för att jag hade det så stressigt också. Och måndagar kryllar av andra möten. Frustrerande igen. Hade tänkt åka vid 17-snåret och handla lusern och andra hästgrejer, men jag kom ju inte iväg. Jobb, jobb, jobb. Suck. Väl hemma hade i alla fall våra medryttare ridit hästarna så de var ordentligt motionerade och skötta, och redige maken hade städat sadelkammaren så den var jättefin!

Inga kommentarer: