tisdag, mars 11, 2008

Hängig ...

Hela da'n idag har jag känt mig hängig, haft huvudvärk och ont i halsen. Nå't är på gång, sanna mina ord. Suck. Det är så boooooooring att vara krasslig.

Roligt däremot, är att jag nu, thanks to the hubby (maken till fräckhet som han kallar sig ibland, vad han nu kan mena med det ...), har ett räkneverk så jag ser hur många som varit på bloggen!

156 pers sedan i söndags! Det är klart, den räknar VARJE gång någon går in, dvs det kan vara en och samma person som gått in 156 gånger ... Men ändå! Vilka är alla som går in?

Trots hängighet kunde jag ju inte avstå ridlektionen! Hade den "valpiga" unga pållen idag och tyckte själv det gick så där bra, men jag fick beröm av ridläraren, så helt fel kan det inte ha varit. Han är ju lite "vinglig", men mjuk och fin.

Snart är det dags för lasagna och HOUSE! Tjoohoo!

1 kommentar:

Holmarna sa...

Hur lyckades du få in räknaren?