måndag, juli 09, 2012

Hos hovslagare och på tomt kontor

Saga väntar medan hovlagaren jobbar i smedjan.

Så här blev det! Ett hålband kom på sedan också, så det blir lite klurigare att hålla rent...


Gamla kontoret måndag eftermiddag. Väldigt tomt.


Vi var hos veterinären kl 9.00, så jag trodde jag skulle kunna vara på kontoret efter lunch och IT-supporta kollegorna på nya kontoret. Jag är ju egentligen ledig på måndagar, men jag var angelägen om att allt skulle funka! Men hovslageriet tog sin tid. Saga blev ju helskodd, och hennes läkande hov behöver ju specialbeslag.


Hovslagaren sa att hoven växte bra och "betedde" sig som väntat, så processen fortgår som önskat. Inga nya svampangrepp har hittats!


Jag kom till gamla kontoret först vid 15-snåret, plockade med mig lite nätverksapparater och åkte till nya kontoret. Några kartonger saknades fortfarande, men lite IT-support hann jag med, och att få i ordning min egen plats så jag kan jobba i alla fall. Med många ouppackade kartonger runt om...






Inga kommentarer: