söndag, juli 15, 2012

Hem till gården

Grannens Affe. Alltid söt och nyfiken.


Grannens Keilir. Också alltid söt och nyfiken.

Min Saga. Söt och sommarlovsledig. Och ganska nyfiken.

Brudarna Bus. MYCKET nyfikna!

"Kakan".


Efter frukost tog vi adjö av våra generösa värdar och väninnan, och åkte raka vägen, 45 mil med lunchuppehåll, hem till djuren. Alla mådde bra, men vi visste ju att grannen tittat till dem på lördagen, så vi kände oss rätt lugna.


För 6 år sedan var vi som sagt och turistade i Gagnef, 
bl a i Dalhalla. Den gången lämnade jag av min man i Örebro så han kunde ta tåget till Uppsala och reggaefestivalen där. Sedan körde jag hem och gick på gratis Simple Minds-konsert på Götaplatsen i Göteborg på kvällen! Jag fick stå på lite för att hinna... och det blev hur bra som helst då med! 



Inga kommentarer: