fredag, februari 04, 2011

Jag har köpt en Erik!

Erik! Med utrymme för massa hängmappar!

Maken skulle vara barnvakt åt nevöer i Askim denna afton, så vi miljöbovade oss och körde till jobbet i varsina bilar. På min hemväg tog jag vägen om IKEA och köpte en hängmapphurts på mitt fina nya alpacka-företagskort! Nu kanske jag kan få ordning på mina papper. Jag hatar att plocka i och ur papper ur pärmar och fåniga hålslag där hålen alltid hamnar lite fel, och jag har sådana där "mapp-böcker" men de måste ju också öppnas och stängas. Jag vill ha pappren lätt tillgängliga! Så nu så. Nu ska här sorteras!

Visade sig att eftersom jag tog E6 till IKEA råkade jag inte ut för avstängningen av 45an vid Lärjemotet efter en bilolycka. Tydligen skadades ingen allvarligt, och jag slapp stå i kö. All well that ends well!

För den orolige kan jag nämna att jag behåller min gamla Erik också. Han är gosigare att krama.

Inga kommentarer: