tisdag, februari 05, 2008

Jag är kär!

Jag har fallit för en mörk stilig kille – Vadall frá Varmalaek! En fantastisk häst! Förtaklasshingst – och det känns! Tyvärr har han ingen förstaklassryttare när jag rider ...
Men oj så fin och lyhörd han är. Och snäll att hantera!
Varje ridlektion med honom slutar med träningsvärk i magen och ett stort leende!

Elektrikaren HAR potentialutjämnat stallet. Underbart! Ett problem ur världen. Jag visste att de förberedde för potentialutjämning när de gjorde grunden, men de som sedan göt den missade att lämna någon "kontakt". Lite borrning i grunden löste problemet. Känns väldigt bra! Nu ska vi bara ha tag i en rörmokare också, som drar dit vatten och en ho ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Då har du ju hittat den häst du vill ha. Det är ju bara att slå till ;)
De har ju haft honom så länge så de kan behöva förnya sig lite, hihi.
Kaneli

Holmarna sa...

Vad kul! Får du köpa honom också kanske? Vad är det för "ras" eller vad man nu säger. Färg?

Anonym sa...

Potentialutjämnat? Civ ing i elektroteknik und alles och jag fattar inte ett smack. Men bra att det är fixat.

Trevligt att du hittat en fin häst. Är den till salu eller är det den på ridlektionen du förälskat dig i?

Ha det bra.
/Linda

Anonym sa...

Cilla: Vad är det för ras? Har du inte lyssnat någonting alls på Karos de sista åren...
Kaneli ;)