tisdag, oktober 04, 2011

Känd från GP!

Så nu är man känd från GP!

Maken hänger med tjejerna.

Den 9e september var här en frilansjournalist, vidarebefodrad från Österlen Alpacka där vi köpt våra djur, och en fotograf från GP, och intervjuade oss om alpackor och tog bilder. Journalisten var väldigt trevlig och entusiastisk och vi fick korrläsa, vilket tydligen inte alla journalister låter en göra. Idag var artikeln i GP! Och OJ så stor den var! På Hälso-sidorna! Det tycker jag är lite kul. Jag är ju inte så tok-hälsosam av mig...

Så jag blev rejält uppmärksammad på jobbet och på kvällens ridlektion!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt, riktigt imponerande! Vilken överraskning sådär på morgonkvisten! Mamma tyckte att bilden var särskilt trevlig, eftersom nästan alla damerna fanns med på den. /Vev

ylle sa...

Vad kul! Grattis! Det verkar som om alpackor är väldigt "inne" att skriva om!

illika sa...

Jag försökte hitta artikeln på nätet för jag vill gärna läsa den, men ack, det gick inte. Så har du en länk eller hittar den får du gärna posta.