torsdag, maj 29, 2008

Sur ...

Idag var det en sådan där dag. Datorn strulade en massa.

Dessutom fick jag 2 panikuppdrag som bara "måste" göras. På en gång! Fast jag hade annat att göra. Jag är så fruktansvärt less på alla panikuppdrag!

Jag ska bara fixa det! Tyvärr gör jag ju det! Fastän kunderna inte hör av sig i tid och fastän jag får underlagen löjligt nära leveranstid.

Planerar ingen människa? Jag förväntas alltid hålla tider, men det kravet verkar inte alls ställas på någon annan i kedjan, kund som internt.

Att jobbet tar tid och att jag kanske inte kan kasta mig över just deras jobb på en gång, verkar ingen ha förståelse för.


Jag är så LESS på den där respektlösheten! Ibland vill jag bara byta jobb helt. Morr. Tänk om jag gjorde som alla andra, och bara struntade i att göra mitt jobb i tid?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Arrggh. Världen är elak och andra är dumma. Själv har jag just gjort bort mig genom att skälla ut en fjortis som smet före i kön till Flumeride... Jag har förvandlats till HÄXAN SURTANT. Fy. (Fast min Ylva, 5 år, gillar Flumeride - HON är cool!)
/Anneli

Anonym sa...

Såna är dom, allihopa.