onsdag, januari 18, 2012

Huvudvärk och is

Egentligen luras jag lite. Det ser ut som hela paddocken är istäckt här, men det är bara någon meter längs ena sidan.

Ledig måndag! Jag älskar mina lediga måndagar. Denna måndagen blev det mycket pappersarbete för Alpackagården, men givetvis också djurskötsel. Det var grått och dimmigt hela dagen och dimman lade sig och frös över marken så det blev allt lite småhalt! På kvällen rådde jag mig också själv, eftersom maken var ute med jobbet. Jag hämtade honom i Älvängen 23.17.

Det märkliga var att dagen efter hade jag otrolig huvudvärk! Det var ju maken som borde vara bakis! Brukar aldrig ha så kraftig huvudvärk! Kändes som att huvudet skulle sprängas. Trodde jag höll på att bli sjuk, men i slutet av dagen lugnade den sig, och gjorde sig bara lite påmind under onsdagen. Sedan blev jag bra igen. Märkligt.

Inga kommentarer: