torsdag, oktober 01, 2015

Ännu en superb födelsedagspresent.

Flickorna och jag!

Nu var det dags – två gamla arbetskamrater hade gett mig en middag tillsammans på ett uteställe i 50-årspresent. Och de tog mig till Norda Bar på Clarion Post Hotel. De började med att bjuda på en fläder-Gin & Tonic, och sedan satte vi oss att äta och dricka lite vin. Plus för servicen var att när jag hade svårt att läsa menyn (gammal och åldersöversynt som jag är) så plockade servitören fram ett par läsglasögon!

Snart nog mumsade jag på en fasligt god hamburgare och vi flickor pratade om allt från killar till flyktingsituationen och lite skvaller.

Vi avrundade med att jag bjöd dem på varsin drink, för den ena tjejen fyllde ju faktiskt 50 bara 20 dagar efter mig, och den andra hade också något att fira.

Så det blev en förfärligt trevlig afton.
Tänk att lilla jag har så fantastiskt bra och trevliga vänner!

Inga kommentarer: