fredag, december 13, 2013

Jul i sta'n!

Uppblåsbara moln på Harry Hjörnes Plats.
Clarion Hotel Post, inslaget i julsnöre!
Och framför har "den sjungande julgranen" – en kör på en julgransformad läktare, framträdande varje dag ungefär när jag går till tåget!
Gubbarna framför hotellet byter färg hela tiden.
Rosetten på närmare håll.
Luciasång på Hotell Eggers balkong.

I måndags tog jag alltså tåget in till stan, för mitt första uppdrag i min egna firma! Himla nice! Och under veckan som gått har jag kunnat samåka med maken in, äta lunch med kompisar som jobbar i stan, ta lunch med en presumtiv uppdragsförmedlare och julhandla! Det är lite trevligt att vara i stan när alla juleljus sätts upp och det blir lite "extra allt".

På min arbetsplats bjöds dessutom på glögg och godsaker i torsdags, och jag fick vara med fast jag bara är inhyrd! Trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl en lyckad första vecka. Lycka till med egna firman önskaregenföretagarn Ragnar och Christina