onsdag, december 17, 2014

Mörka decemberkvällar.

 Regn, regn, regn. Och en enslig "julgran" i Rollsbo Industriområde.
 Stilton och Mozzy samsas i soffan.
Mys-Mozz!   


På jobbet har precis två avdelningar gått samman till en, så för att vi skulle lära känna varandra bjöd jobbet oss på lunch på Evergreen ute i Rollsbo. Vi fördelade oss i bilar och åkte dit och höll på att missa en person som sedan hämtades! Efter god lunch delades vi in i lag och hade sedan femkamp i grenarna skytte och golf av "dataspel"-varianten. Kul, men man blev lite sjösjuk av "kameraåkningarna" i skyttet. Samt biljard, dart och Lilla Sportspegeln-bollkast. Jag bidrog inte till många poäng i mitt lag, kan jag säga... Men jag är glad ändå! Väl tillbaka från lunch fick vi jobba hårt – mycket att göra nu innan jul! Så på tisdagen var vi några som jobbade över. Jag åkte sist vid 19.15, så så himla sent blev det inte.

Inga kommentarer: