söndag, december 07, 2014

Julen närmar sig.

 En kamrat på kontoret skrev om pepparkaksbollar på Facebook. Jag frågade vad det var. Dagen efter låg en på min plats! :-) Lite märklig smak, men kul att prova!

På fredagskvällen var jag på After Work med arbetskamraterna borta vid Långgatorna. Hittade en trevlig pub med god mat och satt och babblade. Attans trevligt. På hemvägen såg jag att de julpimpat Clarion Post Hotel.
 Maken får en puss av en söt liten brunett.
 Medan jag hänger med en snygg blond kille.

 Taruka är nyfiken!
Vi bevistade årets julmarknad i Älvängen. Regn! Blåst! Det blev en kort visit!



Som traditionen bjuder var det dåligt väder på julmarknaden i Älvängen. Riktigt dåligt. Vi är inte klena av oss men tokregn och blåst är så där kul. Så efter en kvick visit väntade vi lite i bilen och ringde telefonsamtal, till det var dags att åka vidare till svärfar med sambo och bli bjuden på smarrig middag i sällskap med svågern med familj. God mat och trevligt småprat inne i värmen.


Inga kommentarer: