söndag, december 30, 2007

Kvällning

Så sitter man framför datorn och spelar Snood, EVIL version. Jag lyckas nästan aldrig klara den, men är som besatt. Maken också. Nyss störde han och Zolly-missen mig med Zollys höga spinnande. Hon tyr sig mest till husse. Mig ägnar hon sig bara åt på morgonen då hon kliver på mig och petar mig i nyllet med tassen.
Nu ska vi äta kalla pannkakor (mums med mycket socker) och sedan gå och lägga oss.
Regn & vind därute verkar ha bedarrat - tänk om man kunde få en liten, liten solglimt imorgon? Tror inte det lilla ljus som tränger genom molnen på dagtid riktigt kvalificerar som dagsljus ...
Surt är att min dator är så gammal att browsarna krånglar – jag kan inte lägga upp bilder på Bloggen eller få SMHIs eller Västtrafiks hemsida att funka. Får låna makens PC till det nå'n dag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det får du

Holmarna sa...

Ja, PC är ju lite bättre.