fredag, februari 27, 2015

Sena nätter...

 Ibland får man med sig en påse semlor hem...

 After Work med lite produktionsledare. Slutade med att två av oss fortsatte långt in på kvällen och "barhoppade". Tog tåget hem 23.50, men det innebär att jag sluter mina blå kl 01.30, ungefär... Och så upp vid 6-snåret nästa dag!

 Månen lyste min väg hem.
 Baninspektion.
 Gymkhanatävling! Hej vad det gick och vad duktiga de var – sprang bredvid sina galopperande ponnys för att sedan hoppa upp på dem i farten!
 Stiligt hoppekipage!
 En del hinder var 1.50 höga!
Tjo!

Vi och Kaneli-kompisen hade fått biljetter till hoppningen på Scandinavium, av en kompis vars släktingar tänkt gå, men sedan inte kunde! Väldigt generöst av dem! Men de ville att någon hästintresserad skulle ha dem. Vi hann kika lite på själva Eurohorse-mässan bredvid också, lite innan hoppningen och i pausen. Men vi gjorde inga fynd. Det var ju fantasktiska ekipage som skickligt hoppade över de höga hindren. Emellanåt blev jag dock lite trött, eftersom jag bara sovit drygt 4 timmar.... Tävlingarna tog sin lilla tid också! Vi kom inte därifrån förrän ca 23.45....

Väl hemma fick vi ge djuren grundläggande skötsel och mat, innan vi kunde äta något och sedan lägga oss. Kl 01.30...

Så på fredagen på jobbet hade jag sovit ca 9 timmar på två dygn! Men det gick rätt bra! Och flera arbetskamrater påpekade att de tyckte jag såg pigg ut!

Inga kommentarer: